yalnızca 48 kalori!

son dönemde çekilen reklamların çoğuna bitiyorum. kredi kartları ki az sonra onlara detaylıca değinicem o yüzden şu an sadece isim vermekle yetinmeyi kafi görmekte bu naçiz ellerim -nediyorumlanben--eğlenceliymişlanbunefesalmadanyazmaişi-.

ayça şen'i oldum olası severim, konuşma tarzı, radyo programı ne bileyim hoşuma gider. hani kel alaka olacak ama konuşma tarzında kendimi bulurum-ne oluyor lan ilan-ı aşk etmediğim kaldı bi-. en son çektiği uno light reklamı da diyet konusunda her ne kadar bugüne kadar hiç ihtiyaç duymasam da hislerime tercüman olmuş vaziyette. hakikaten yahu ne o öyle etrafındakiler porselen tabakları yalayıp yutarken sen yeşillikle falan yetin, sabah kahvaltısında kibrit kutusu denen diyet ölçü birimine uygun ebatlarda en yağsızından, yani tatsızından, bir başka ifade ile de tuzsuzundan, peyniri yanında benim kişisel tercihime uymadığından kötü olarak nitelendirdiğim şekersiz çayla kombinasyon yap. işkence lan bu. 6 nisan'da yani dün başlayacağını söylüyordu, bu dönemde bir dizi yeni reklam filmi ile karşılaşırız kanımca.

ama şunu da belirteyim, kadın televizyonda çıktığı programlarda bu kadar balık etli-kibarlığım üstümde evet- gözükmüyordu, seda sayan'ı bir deri bir kemik yapan kamera canım ayça şen'i duba etmiş-kibarlığım bu kadar olur anca hepi topu bir cümle süresi-.

reklamın ikinci versiyonunun dailymotion linkini bulamadığımdan ahan da bigumigu linki şimdilik sağlıcakla kalın ahali, her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa!

1 kez ağzı olan konuşmuş:

andromeda dedi ki...

ben bu reklamı mercimek'e ithaf ediyorum :)

başarılı bi diyette şu sıralar kendisi, 3 kilo vermiş :)

ben de mi başlasam napsam..

ama, 'aç karna da diyet hiç çekilmiyo' :))

bayılıyorum ayça şen'e.