bu aşk beni yorar

dinlemediyseniz dinleyin, dinlemeyenlere dinletin. öyle bi duman şarkısı bu. insanı alıp taa uzaklara ama çok başka dünyalara-öylemelankolikfalandeğildahabaşkabişibu-götüren bi şarkı. aslında bu şarkıyı dinlerken düşündüm de kaanın "rakı ile gargara yapmış" gibi çıkan o muhteşem sesi olmasaydı yani şarkıyı başka biri yorumlasaydı nasıl olurdu diye ama sanıyorum ki bu kadar etkili olmazdı. dolayısıyla burda sanırım başka bi tartışma konusu açılıyo ki o da şu bi şarkı o vokalden bağımsız olarak düşünüldüğünde de iç gıcıklayıcı, etkileyici oluyosa mı başarılıdır yoksa tek bi kişiyle özdeşleşmesi ve başkası söylediğinde aynı etkiyi taşımıyo olması herhangi bi sorun teşkil etmez mi? neyse bunlar biraz karışık şeyler farkındayım hatta gereksiz. ben bu şarkıya bittim hatta dumanın bu son albümüne-kiaslındaaynıandaikialbümçıkardılaramaneyse-tümüyle hayran kaldım. buyrunuz bu da bu süper şarkının lünkü; http://www.youtube.com/watch?v=_zkp2bG2SCg&feature=related ama ben sözlerini de yazıyım da amme hizmetimi tamamlamış olıyım;

şarkılar, o şarkılar övünmek zor, ölüm çok zor o an gelir sancılar dayanmak zor, durulmaz ellerimde kan, dilimden akar kime ne, banane bu aşk beni yorar elimde kan, dilimden akar kime ne, banane bu aşk beni yorar sayfalar, o sayfalar kapanmazlar, silinmezler her an içimi parçalar okunmazlar, yakışmaz ellerimde kan, dilimden akar kime ne, banane bu aşk beni yorar elimde kan, dilimden akar kime ne, banane bu aşk beni yorar..

1 kez ağzı olan konuşmuş:

andromeda dedi ki...

yazının başlığını görür görmez şarkıya tıklayıp okumaya başladım. benim de en beğendiğim parçalardan tesadüfe bak ki;)

asık orangerie dinleyip de beğenmedikten sonra yorum yazsın diye heycanlıyım ben şu anda :D