oyun olimpiyatları

bugün izmir buca gölet'te oyun olimpiyatları vardı. önce paintball, sonra canlı langırt, sonra da "arayan bulur" oynandı. paintballu zaten biliyorduk da canlı langırt da zevkli bi' hadiseymiş baya :)


arayan bulur içinse aradık belamızı bulduk demek istiyorum :) sorular iyi hazırlanmıştı oldukça, kazıktı yani, eheh...


sonrasında cardfinans go card geldi, tişört dağıttılar bize, uçurtma uçurduk, foto filan çekildik topluca. tişört diyince aklınıza logonun eşşek kadar olduğu dandik tişörtler gelmesin bu arada. "goril", "gotik" gibi kelime oyunları yapmışlar, şekerdi tişörtler çok :) hatta bana kalmadı, kapıldı hepsi.. cardfinans'ın gelmesi beklentimiz dahilinde olan bi' şey diildi açıkçası, ama son zamanlarda ağırlık verdiği bu aktivitelerle go card cidden öğrenci dostu imajını iyice sağlamlaştırdı gözümde ve yaptığı sürprizlerle daha da sever oldum diyebilirim. şurda da okuduğum kadarıyla geçen hafta istanbulda bikaç sinema salonunda koltukların altına bedava bilet yerleştirmiş ve ücretsiz popcorn dağıtmış. hedef kitleyi nerde bulacağını ve gönlünü nasıl fethedeceğini iyi biliyor go card :) iyi kıyak geçmiş valla..


aslında uzun uzun anlatırdım bugünü; ama uykum geldi çok, fotoları da ekliyor ve bi' sonraki oyun olimpiyatlarında görüşmek üzere diyerek yatağıma doğru yol alıyorum :)




1 kez ağzı olan konuşmuş:

kerem dedi ki...

Evet ben o bilet olayını kaçırdım ama duyunca çok hoşuma gitti. Güzel şeyler bunlar... "go coni go" :)