i love your blog

ozke'ye teşekkürler öncelikle. ev-vet, teşekkürümüzü ettikten sonra hem-men kendi listemize geçiyoruz. ikinci bi' öncelikle olayı açıklıyım:


1) Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2) Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3) Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.


ilk part tamam olduğuna göre, i love your BLOG ödülünü dağıtmaya başlayabiliriz artık.

eşşek sıpası: sevdiğim bi' insan kendisi, güzel de yazıyor. kıyak geçiyorum :)

kelebek diyeti: özke'cim meyveli muffin tarifi baya lezzetli görünüyor. :)

tırrıklık yapıp annenizi üzmeyin: şurdaki arkadaş benim ve bazen ben de yazıyorum öyle, ama sen ayrı yazılan de leri de ayrı yazmıyosun ki nagash, dayanamıyorum. neyse, kısa kesiyorum ve okuyun diyorum.

stalker : spotless'ı tanıyoruz? tamam o zaman..

pianismus: merschmeda dünyası'ndan tanıdığınız scherzi'nin başka bi' dünyası..

bre melun: pek yakından tanıdığınız ayakkabınıniçinekaçankarga'nın yeni blogu. sözlük hesabını zırt pırt kilitlediğinden takip etmekte fayda var :) ( bkz: kızma len )

mor kedi: zamanla iyi bi' arşive sahip olacağına inanıyoruz.


and, that's it! 

0 kez ağzı olan konuşmuş: