bugün blog için ne yaptım?

yazımın başlığından da anlaşılacağı üzre, bugün blog için ne yaptım diye sorduğumda, vicdan azabı çekmemek, "ben de bi yazı yazdım, yayınladım, üstüne üstlük virgül bile kullandım" demek için yazıyorum şu an. aslında tam da öle değil, biliyoruz ki biz bu blogu canımız ne isterse yazmak için açmadık, bi gündem konumuz vardı mesela, internetmiş, yok vindovsta karşılaşılan garip programlarmış, yok bilmem ne.. benim sevgili, çok değerli ekip arkadaşlarım, cumhuriyetimizin en kutsal vatandaşları zaten yazılacak şeyleri yazmışlar e bana da burda düşen şe, saçmalamak oldu ki, bu kadar akıllı(!) uslu(!) insanın arasına bi tane de saçmalayan biri gerekiyo di mi? ben teknolojiden anlamam, vindovsta hali hazırda bulunan bi programı kullanmak yerine onu 2 saat arayıp, üstüne üstlük sonra vindovstaki programı kullanınca, kendi saçmalığıma yanmam, ama yanan bi canım arkadaşıma da koyver, sen bitanesin demekten geri kalmam. o sebeple burada gündem konumuza değinmiyorum. hakkımda çeşitli iddalar atılmış, beni okurken boğulacağınız söylenmiş, edilmiş. ayıptır, yazıktır, günahtır. yine de diyorum ki sevgili yoldaşlarım, gelin birlik olalım, bu iddaların aslı astarı olmadığını hep birlikte gösterelim, ben yazayım, siz okuyun, boğulmayın, yaşamaya devam edin.



eyy andromeda, eyy scherzi;



bugün blog için ne yaptınız?

3 kez ağzı olan konuşmuş:

andromeda dedi ki...

seni adam ettim?

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

bakın ne yaptım :)

kelebekdiyeti.blogspot.com

andromeda dedi ki...

aa hemen bakıp izlemeye alıyorum ben :)